ETKİNLİK TAKVİMİ
Nisan 2018
PztSalÇarPerCumCmtPaz
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Çözüm Merkezi » Çözüm Merkezi

Çözüm merkezi: 816 80 00 

Whatsapp ihbar hattı: 0530 630 46 53

Facebook: Kula Belediyesi

 

Kula Belediyesi olarak çözüm merkezinin amacı halkımıza etkin ve kaliteli hizmet sunabilmek ve vatandaşa maksimum memnuniyet sunmaktır.
  İnsan Kaynakları ve Personel Müdürlüğü  bünyesinde hizmet veren çözüm merkezi, Belediyemiz birimlerince çözülmesi gereken sorunları, yazılı dilekçe, e-mail ya da bizzat gelen talepleri kayda alarak ilgili birimlere gönderen ve takibini yapan hizmet birimidir.
Ayrıca birimimize gelen şikâyetler ya da istekler takibi yapılarak gelen cevap doğrultusunda ilgili kişilere veya kurumlara bilgilendirmesi yapılır. Bu bağlamda Çözüm Merkezi, Belediye’nin etkin ve kaliteli hizmet anlayışı doğrultusunda ilerler. 
 
 
GEZİCİ ÇÖZÜM MERKEZİ 
Manisa Büyükşehir Belediyemiz  uzmanları periyodik olarak tüm mahallelerde inceleme ve araştırma yaparak muhtarlar ile koordineli bir şekilde ev ziyaretleri ve mahalle toplantılarına katılacak ve sizlerden gelen istek öneri ve şikâyetleri Çözüm Masası'na ulaştıracaklardır.

E-BELEDİYE (Web Sitesi)
Kula.bel.tr web sitesi üzerinden vatandaşımızın, dolduracağı başvuru formu ile istek, öneri ve şikâyetlerini Çözüm Masası'na kolayca ulaştırabileceklerdir.

E-POSTA
info@kula.bel.tr
Dijital çağın vazgeçilmezi olan, elektronik posta, siz vatandaşlarımızın Çözüm Masası'na her türlü öneri, şikâyet veya talebini kolayca ulaştıracaktır.
 
 
 
   
 
 
Çözüm Merkezi Formu
Adınız Soyadınız (*) :
E-Posta (*) :
Telefon :
Konu (*) :
Mesajınız (*) :
Güvenlik Kodu :
Güvenlik Kodunu Giriniz (*) :