Çözüm Merkezi
»
Çözüm Merkezi
Çözüm merkezi: 816 80 00
Whatsapp ihbar hattı: 0530 630 46 53
Facebook: Kula Belediyesi
Kula Belediyesi olarak çözüm merkezinin amacı halkımıza etkin ve kaliteli hizmet sunabilmek ve vatandaşa maksimum memnuniyet sunmaktır.
Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren çözüm merkezi, Belediyemiz birimlerince çözülmesi gereken sorunları, yazılı dilekçe, e-mail ya da bizzat gelen talepleri kayda alarak ilgili birimlere gönderen ve takibini yapan hizmet birimidir.
Ayrıca birimimize gelen şikâyetler ya da istekler takibi yapılarak gelen cevap doğrultusunda ilgili kişilere veya kurumlara bilgilendirmesi yapılır. Bu bağlamda Çözüm Merkezi, Belediye’nin etkin ve kaliteli hizmet anlayışı doğrultusunda ilerler.
GEZİCİ ÇÖZÜM MERKEZİ
Manisa Büyükşehir Belediyemiz uzmanları periyodik olarak tüm mahallelerde inceleme ve araştırma yaparak muhtarlar ile koordineli bir şekilde ev ziyaretleri ve mahalle toplantılarına katılacak ve sizlerden gelen istek öneri ve şikâyetleri Çözüm Masası'na ulaştıracaklardır.
E-BELEDİYE (Web Sitesi)
Kula.bel.tr web sitesi üzerinden vatandaşımızın, dolduracağı başvuru formu ile istek, öneri ve şikâyetlerini Çözüm Masası'na kolayca ulaştırabileceklerdir.
E-POSTA
info@kula.bel.tr
Dijital çağın vazgeçilmezi olan, elektronik posta, siz vatandaşlarımızın Çözüm Masası'na her türlü öneri, şikâyet veya talebini kolayca ulaştıracaktır.